Friday, May 17, 2002

yea, good idea, i just hope it'll work; anyway, avand in vedere ca abia acum ajung shi eu sa scriu pt prima oara, am o mentiune de facut: a propos de intrarea pe site, cred ca e mult mai simplu - cel putin eu asha am procedat, fara sa shtiu de metoda lui Alex - in modul urmator: se intra pe www.blogger.com, se introduce username shi pass, se da click pe "keep it real!" and here we are! acum, k tot am ajuns la denumire... it's somewhat fun for me sa se numeasca tocmai "keep it real!", mai ales k azi dis-de-dimineatsa, terminand ceva carte a lui Saramago, mai precis "Toate numele", am ajuns la concluzia k paperul meu final la Modele Culturale Comparate va fi ceva pe tema "necesitatea povestirii istoriei", explicata prin nishte teze mai mult sau mai putzin sustzinute shi de catre altzii inaintea mea, conform unei necesitatzi intrinsece umane a explicarii prin fictziune, a necesitatzii de imaginar shi de sacralizare... in fine, era just the need for imagination, more or less, pe care tind sa o emphasize as much as possible each and every time cand dau peste ea.

ca sa trec la un alt topic, ca de obicei eu sunt in viteza a shapte mia, mai precis k acum tre sa dau de Stefan k sa vedem ce shi cum facem in legatura cu ceva mers la Sibiu over the week-end, in legatura cu ceva training de parly, now we're just trying to get to each other on some chat... so, i'll pretty much end my 1st message here, posibil sa revin soon, kiar azi, dupa ce termin de talk-uit cu Stefan. see ye's! :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home