Friday, May 17, 2002

aha, deci tocmai am aflat k vine shi Vlad la Sibiu, that means it's gonna be some 3 of us over there... in ceea ce priveshte detaliile tehnice, la mine spre exemplu nu se prea vad pictures, poate din cauza faptului k intru din cafe, nu shtiu exact care ar fi motivul... poate k am pur shi simplu o conexiune mult prea slaba, in fine, asta nu inseamna k sa nu punetzi poze whomever poate sa le vada, respectiv sa le posteze. shi daca tot am ajuns la discutarea topicurilor despre audio-vizual (sper sa nu va inebunesc de cap cu tot ce scriu eu p-acilea, anyway), mai precis la ideea de topic, i have some questions regarding topicurile pe care peopleshii le-ar vrea discutate, as in US, ash incepe cu ceva sugestii la nivel de music shi nu neaparat debates - asta daca n-are cineva ceva impotriva - books, other people de i-am cunoscut noi pe unde ne-am mai preumblat shi alte kestiuni similare. ma ashtept la un soi de vot in urma propunerilor mele... cred ca asta e cam tot pe ziua de azi, poate va mai povestesc cate ceva despre versiunea mea asupra modului in care a decurs week-endul. well, cius for now! - still ME!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home