Tuesday, May 21, 2002

bah, kids, io cam mananc la stres in draci zilele astea ca am inceput din nou sa dau pe la school, in afara de asta imi dau seama ca m-am cam secat de faza ca de ceva vreme mai toate week-end-urile mi se duc pe apa sambetei; la faza cu corinu`, nush ce sa zic, decat ca sa mai tragi tu al` de ejti in Iashi acol` langa el aka Mariane, de el, k noi ailaltzi nu prea avem ce sa-i facem...

topicu meu frustrant din ziua de azi, 21 mai 2002 este ala care zice k ma oftic - din nou!!! - k ziua are numa 24 de ore, k noaptea dureaza inca shi mai putzin, fiindca tre sa o tot dorm, toata ziua-buna-ziua, sau mai bine zis, toata-noaptea-buna-noaptea, shi k in afara de asta cateodata mai tre sa mai shi mananc, sa ma deplasez de colo pana colo and all that.

in fine, k sa trec la a doua frustrare, care ma tzine de ceva mai multa vreme insa pe care abia in week-endul Sibian am reushit sa o depistez, aia se refera mai degraba la having lost the thrill of the things... acu, astea doua ajung sa se cam compenseze cumva, in sensu` in care tot stressu` de-l mananc in legatura cu una sau cu alta ajunge sa ma determine sa nu ma mai gandesc la cat poate sa fie de thrilling, cu timpul liber insa shi cu perioadele cand raman sa ma mai kiombesc pe la mine pe dinauntru e mai nasol, k atuncia kiar duare!

una-alta, faza cu "najpa... aiurea... cam nasol" e tot din clipu` ala cu goanga, pay more attention to it next time and ye'll get it figured out! - ma refer la faza asta, nu la clip... cat despre clip in sine, avea corinu` ceva teorii, eu n-am ajuns sa le aud efectiv, mai degraba pur shi simplu mi-a zis marian de existentza lor, poate el e mai capabil in ezplicatzii decat mine la faza asta, sau poate se va prezenta chiar corinu` in persoana sa ne "ilumiNneze"...

sorry k tre sa plec peste week-end, n-am intzeles de la vlad daca vrea sa i-l dau pe luci sau nu, pana la urma... :pp ... asha incat ashtept explicatzii ulterioare in sensul asta. creca am reushit sa fac din postul asta unul dintre cele mai indescifrabile cu putintza, in sensul de personal, but hey, va lamuritzi voi despre ce shi cum, i betcha!

so, guys, daca tot am ajuns la subiectul asta, voi avetzi vreun soi de frustrari asemanatoare alor mele? ... ashtept listele shi listutzele corespunzatoare, respectiv comentariile de rigoare. cam atat pen`tr az`, la mai mare!

cius, Teo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home