Monday, May 27, 2002


ca tot veni vorba big time de organizare, de data asta am sa aleg ordinea in intregime aleatorie :p ...

American His. X: i was pretty much impressed, macar de production de la filmul asta, parerea mea este ca nu orice film/carte/song trebuie judecat(a) numai in raport cu mesajul transmis, ci cred ca mai este ceva in spatele ideii asteia, ceva care se keama realizare artistica pe scurt; shi din punctul meu de vedere, la capitolul privind ambalajul lui American H. X. (which i shall refer to as A.H.X. from now on), mie mi-a placut; mi s-a parut cumva abrupt, insa digerabil. am vazut filmul de doua ori shi nu regret acest fapt. din punctul meu de vedere, a contat mult faptul k s-a incercat intruziunea, cat shi explicarea din interorul unui punct de vedere blamat la nivel principial de catre a noastra societate contemporana, insa blam pentru care in general nu se dadeau explicatzii. and i appreciated that a lot. nu cred ca, pentru a fi reushit, filmul ar fi trebuit neaparat sa se lipseasca de mesajul moralizator, faptul k l-a contzinut a fost pur shi simplu o RE-precizare a paradigmei americane, de care ar fi trebuit sa tzinem cont oricum. deci, in concluzie, filmu` asta cred ca a fost okei asha cum a fost, indeosebi prin plusurile lui, insa shi prin faptul k minusurile ii erau cumva evidente, deci ushor de depistat, deci non-problematice... daca avetzi cometarii ulterioare la A.H.X., please don't hesitate to reply to what i've just written down here! :)

andrei: the hit from reality, cel aparut odata cu ideea de Cluj in ceea ce ma priveshte nu se referea atat la mizeria Clujului sau la kestiuni in general obiective care ar tzine de orash, ci mai degraba la Cluj privit prin prisma definitziei: "orash care nu este ACASA, unde nu aveam friends atunci cand am ajuns, a totally new thing, insa nu relaxant". deci nu era vorba despre un aspect care sa poata fi comparat, sa spunem, cu ceea ce Bucureshtiul ar fi pentru mine, era pur shi simplu acel aspect determinant care pe mine m-a adus la reality checks puternice, tocmai din cauza subiectivizarilor mele... cat despre ideea generala a "orashelor de adoptzie", sau mai corect spus, a "orashelor de exil ales", nu cred ca este vorba despre fiecare re-intoarcere la "sanul" lor in parte, ci mai degraba - in cazul meu, cel putzin - despre impresia initziala, despre modul in care ea ar fi putut sa evolueze sau nu, shi despre capacitatea proprie de 'setting objectives and acting accordingly to them'. e mai degraba vorba despre capacitatea fiecaruia de a shti sa construiasca, de a nu se lasa intimidat shi chestii dintr-astea. in fine, poate ca in acest domeniu reactziile noastre sunt intr-adevar diferite, poate ca va vorbesc limbi straine shi nu prea shtitzi ce sa credetzi... daca e cazul de asha ceva, just mention it to me, and i'll try further explanations.

capitolu` frustrari: nu shtiu daca solutzia e neaparat aceea de a creshte mare, de fapt parerea mea merge fix in contra acestei idei, mai precis consider ca growin-upnu face decat sa formeze o baza de prejudice care sa lucreze cumva asupra frustrarilor. chestie cu care nu sunt de acord. cand vorbesc despre baza aia de prejudice, ma refer la 'idei fixe', care au aparut tocmai ca shi urmare a unui approach incorect privind frustrarile, shi care ajung sa le elimine pe acestea numai prin existentza lor, ce este - parerea mea - negativa in esentza ei. (pe scurt: building up prejudice to eliminate frustrations is wrong). raman cumva la ideea mai veke de simply taking tthings one at a time and trying to deal with them this way. ceea ce, e adevarat, nu are menirea de a construi o structura specifica, insa my main argument este acela ca structurile specifice de dealing with frustrations sunt wrong. ashtept sugestii/comentarii... :pp

tot andrei: n-am intzeles faza cu "iubim cu prietenie pentru ca, dar iubim cu dragoste cu toate ca...."... would you please be so kind as to set the explanatory stage for that? thanks in advance...

well, cam atat for now, tre sa ma car sa imi rpintez referatul pe care l-am scris last night, after whish comes school, maine the final exam on french. i'll get back a.s.a.p. (from MY point of view, 'fcorse :p) .

a, shi inca ceva! alex: nice touch bout the photos link! :p thanks for havin come to the rescue of MY butt!

bafta shi spor "tutulol"!!! - Teo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home