Thursday, July 11, 2002


okei, Alex, ma faci sa ma gandesc la nishte bulgari de zapada mari-mari de tot, care sunt exact ceea ce am sau avem nevoie on this heat shi care cica vin repede-repede sa ne salveze, shi cu toate astea intr-un mod furios. now, trecand peste metafore shi metaforutze... the BIG idea nu era aceea ca sa ne get married sau sa ne integram social mai mult decat am facut-o pana in prezent (shi sper ca nu exista obiectzii cum ca nu ar exista oameni integratzi social printre noi or smth...). in fine, ma doare noua gaura in dinte (just comín from the dentists and thats painfull and my keyboard sux too and i cannot find the right keys and all that kinda shyte...) shi incerc sa trec peste tot felul de detalii legate de NOI, in general, detalii care nu ar fi printre cele mai favorabile, insa ma intreb cu ce mai raman daca dau deoparte the details... nu de alta, insa imi tot vin in parte anumite secventze de muzici, pics, details of speeches, clothes or stuff, a certain attitude and things like that. am cumva impresia k acum sun just like an american common soap opera-watcher or smth like that, poate ar trebui sa imi cer scuze daca va simtzitzi lezatzi de imagine, insa intamplator chiar asta cred. so, trecand peste analogii shi tot felul de ironii marunte mai mult sau mai putzin semnificative, incerc sa ma gandesc cat de mult mai exista din acea IDENTITATE DE GRUP, despre care shtiu sigur ca exista la un moment dat... a mai ramas ceva din ea, sau acum am ramas numai sa ne agatzam (shi asta numai daca avem kef, daca NU, atunci nu...) de ceva amintiri mai placute decat altele dintr-o anumita perioada a vietzii carora majoritatea ii spun ADOLESCENTZA... as in, i DO feel like debating was the best thing ive had all this time, and is that the onlz reason why we still talk to each other? id really like to know the answer to this one... you must have SOME answers, ha?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home