Tuesday, May 21, 2002

if i think of it twice...

cred ca am mai depistuit vreo 2 kestii care ar merita zise:
1 - ma refer la aranjatul de topicuri separate pentru kestiuni care ar merita discutate mai pe larg, k sa nu facem varza in toate cele shi intr-un final apoteotic sa nu mai percepem nimic din ele... how about it? daca votu` zice k da, poci kiar eu sa ma ocupesc de asta, atata vreme cat votam despre CE am vrea sa postam, in materie de interese...
2 - ar fi vorba k creca am dat peste ceva reality check major cand am picat din mar in par, dupa aia in lac shi in final in Cluj... mai precis de atat, creca am simtzit ca dau cu capu` de zidu` ala de il numeshte lumea normala "reality" intr-un hal mai najpet, ceea ce hurts, insa mai mult decat atat, ceea ce got me all stressed out, panikked and all that. anyone sharing experientze similare? ... or having shared and found a solution?.... eu cam ashtept cam tare raspunsul la faza asta, asha k don`t hesitate, pipal!

still `Eo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home