Tuesday, August 20, 2002

bai, gata, incep sa ma oftic. the truth is ca nu mai am nevoie de certuri de toate felurile si alte prostii similare. nu cred ca are sens sa ne agatam de nimic cu dintii sau sa credem ca asa ceva ar putea sa tina for good (ma refer la agatatul cu dintii). so, ca sa o ma indrept spre aleile mirifice ale constructivismului, should we still have stuff to do together and things to say to each other, i hope we'll act consequently. in case the answer's NO, then so be it. mie mi-a trecut cheful de sadnessuri cae deriva din hopes nejustificate si altele similare, asa incat n-am de gand sa mai inghit chestii dintr-astea.

in alta ordine de idei, thanks for not coming over last week-end. cu ocazia asta m-am mai lamurit si eu (si nu numai) cu privire la ceea ce semnifica termenul de "prioritati". e bine sa inveti, life's a perpetual learning process, right?

sa fiti sanatosi! bafta la ce va trebuie, cand aveti chef mai postati... eu acum am treaba. va dau un semn cand imi fac ceva timp liber. bye!

a, era sa uit sa ma semnez... in case you forgot who i am, Teo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home