Saturday, September 28, 2002


lucrurile de azi suna mai fericit decat cele de ieri, insa nu cu mult. dupa un drum de aproape 1o ore - nush de ce, dar se pare ca trenul meu a avut shi intarziere - in care am "locuit" in acelashi compartiment, pe rand, cu un drunkard, un manelist, un frate de manastire suferind de logoree shi o noua studenta alaturi de al sau padres politzistus, toate aceste experientze fiind mai mult decat stresante, shi timp in care n-am reushit sa dorm deloc, am ajuns ieri de dimineatsa in Cluj. dupa poveshti de vreo 2 ore, am dormit - sau, mai corect spus, am INCERCAT sa dorm - pentru vreo jumatate de ora, dupa care i was back on the road, incercand sa-mi gasesc cazare. drumurile m-au purtat prin ploi, noroaie, pe la femei nesuferite shi undeva pe la 4.oo p.m. am decis sa dorm shi atat, pentru ca nu aveam ce altceva face, decat o depresie nervoasa... but! surprize-surprize! of course ca n-am reushit sa dorm decat vreo jumatate de ora, again, pentru ca there were people care wanted me to entertain them. nu voi intra in prea multe detalii, decat in acela prin care remarc momentul cel mai nesuferit al zilei, shi anume aseara pe la 8.3o, my mum driving to targovishte, to some wedding, my dad answering HER mobile phone and yelling at me, finding no fucking way to be constructive and just speaking non-sense. so, the day was fucked. and i wasn't the cause, merely the object.

concluzii: inca n-am cazare, singura posibilitate care se intrevede la orizont for the time being fiind aceea de a imi accepta soarta legala, shi anume intr-un camin din ala nice cu cate 6 in camera, camin de fete and all that shit. cuz that's where i got to be sent, legally speaking. incercarile mele de a ajunge la ceva mai bun - i deserve better, i deserve more! - probabil ca se vor incheia pana martzi, cel tarziu, daca nu, e posibil sa pierd pana shi locul in caminul cu pricina. that wouldn't be so cute, would it?

cam atat despre povestirile MELE din cripta... i can still hope for better... but won't that just make me a big fool? ... intrebarea ramane in suspensie for now.

cius, cius, try to have a better time than me, anyways!
p.s. Corin... all my apologies! :( i can't be feel miserable and sad bout not having seen you... atat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home