Tuesday, October 01, 2002


povestea suna cam asha ceva: undeva sambata seara a trebuit sa renuntz la visele"de marire" shi anume la ideea de a ma putea caza in acelashi camin de anul trecut, care era cat de cat decent.so, reality said sa ma cazez unde am primit repartitzie,shi anume in ceva camin de fete only, dintr-acela cu cate 5 in camera. sweet, ha? ei,shi duminica ma duc sa ma cazez,e ok ca n-aveam la mine nici copia dupa certificatul de nashtere shi nici cea dupa buletin, nu e ok ca n-am adeverintza de copil de cadra didactica - my mu, that is.ma cert destul demult cu administratoarea, but after that i just have toleave shi atat. re-incerc luni, cu toate hartiile,plus un fax de la my mum, trimis in cea mai mare urjentza. tanti administratoarea zice ca nu e okei, ma trimite la serviciul social pentru aprobare de la "shefi" cu privire la faxul cu pricina.ajung unde trebuie, nu e nici un shef, mi se spune "come back tomorrow". azi ma trezesc dis de dimineatsa, la 6.oo, la 7.oo sunt la shefii serviciului social, imi dau aprobarea fara nici o retzinere sau intrebare, ma duc, tanti administratoarea gata sa-mi zica ca n-are camera. fac o observatzie despre nishte gagici de la mine de la school care mi-au rezervat o camera, shi-shi aminteshte ca "a, daaa.... cred ca ai dreptate....". concluzia: in seara asta zugravim! :) cu portocaliu, ca am camera pe coltz shi de frig de mori,plus ca it's heading towards west. tre sa schimbam shi yalele shi priza shi inca alte chestii,but at least nu voi dormi pe strada!!!

so, cam astea sunt aventurile mele recently. in rest, incerc sa aflu pe unde-s profii, ce orare ciudate mai am... aseara am fost la "road to perdition". it dissapointed me, deshi am plecat din start cu toata bunavointza. mi s-a parut way to predictable! all of it! shi cam atat...

bafta tutror celor care au nevoie de ea! hugs and all, Teo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home